وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

تقدیم به بانوان مقدس

تقدیم به بانوان مقدس
.
.
.
.
.
چـــــــــــــــادر من ، لباس متهمان در دادگاه یا در زندان نیست ...
چادر من ، برای نشان دادن فقر در سریال ها و فیلم ها نیست ...
چــــــــــــــادر من ، فقط برای رفـــتـــن بــه اماکن زیارتی نیست ...
""""چــــــــــــــادر من ، تــــــــــاج بـــــــنــــــدگی مـــــن است ...""""
{{بُگذار به چادُرت پیله کنند مُدام ، به پَـروانه شُدَنَت می ارزد ...}}
.............
تقدیم به بانوان مقدس
.
.
.
.
.
چـــــــــــــــادر من ، لباس متهمان در دادگاه یا در زندان نیست ...
چادر من ، برای نشان دادن فقر در سریال ها و فیلم ها نیست ...
چــــــــــــــادر من ، فقط برای رفـــتـــن بــه اماکن زیارتی نیست ...

تلاش عجیب مسافران برای سوار شدن قطار داکا_بنگلادش

تلاش مسافران برای سوار شدن به قطار ، داکا – بنگلادش.




بی رحمی استعمار.......عکس

این عکس نشان دهنده عمق استعمار در گذشته است. یک تاجری انگلیسی توسط یک پیرزن با پای برهنه در بنگال غربی حمل می شود!

مرگ عجیب یک حاجی تو مکه!!!!عکس

روزنامه عکاظ در تازه ترین شماره خود تصویر عجیب ترین حالت مرگ در موسم حج امسال را منتشر کرد. بر اساس گزارش روزنامه "عکاظ" ماندن سر این فرد در بین در اتوبوس به مرگ وی منجر شده است.