وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

خاطره ای جالب از مرحوم کافی در مورد کنایه یک زن


آقای کافی نقل می کردند: داشتم میرفتم قم، ماشین نبود، ماشین های شیراز رو سوار شدیم. یه خانمی هم جلوی ما نشسته بود ، موقع هم که روسری سرشون نمی کردن، هی دقیقه ای یکبار موهاشو تکون می داد و سرشو تکون می دادو موهاش می خورد تو صورت من.هی بلند می شد می شست ، هی سر و صدا می کرد. می خواست یه جوری جلب توجه عمومی کنه. برگشت ، یه مرتبه نگاه کرد به منو خانمم که کنار دست من نشسته ( خب چادر سرش بود و پوشیه هم زده بود به صورتش)برگشت به من گفت: آقا اون بقچه چیه گذاشتی کنارت؟ بردار یکی بشینه.نگاه کردم دیدم به خانم ما میگه بقچه!گفتم: این خانم ماست.گفت: پس چرا اینطوری پیچیدیش؟همه خندیدند. گفتم خدایا کمکمون کن نذار مضحکه اینا بشیم. یهو یه چیزی به ذهنم رسید.بلند شدم گفتم : آقای راننده!زد رو ترمز. گفتم: این چیه بغل ماشینت؟گفت: آقاجون ، ماشینه! ماشین هم ندیدی تو، آخوند؟!گفتم : چرا. دیدم. ولی این چیه روش کشیدن؟ گفت: چادره روش کشیدن دیگه! گفتم: خب ، چرا چادر روش کشیده؟گفت: من باید تا شیراز گاز و ترمز کنم ، چه می دونم! چادر کشیدن کسی سیخونکش نکنه انگولکش نکنه خط نندازه روشو...گفتم: خب، چرا شما نمی کشی رو ماشینت؟گفت: حاجی جون بشین تو رو قرآن. این ماشین عمومیه! کسی چادر روش نمی کشه! اون خصوصیه روش چادر کشیدن!منم زدم رو شونه شوهر این زنه گفتم: این خصوصیه ، ما روش چادر کشیدیم.

 

عذر بدتر از گناه........

توجیه بی دلیل برخی گناهان

*رشوه = شیرینی

*غیبت = تو روشم میگم

*بخل = اگه خدا میخواست بهش میداد

*دروغ = مصلحتی

*ربا = همه میخورن

*ماهواره = شبکه های علمی

*تهمت = همه میگن

*نگاه حرام = یه نظر حلاله

*مال حرام = پیش سه هزار میلیارد هیچه

*موسیقی حرام = آرامش اعصاب

*مجلس حرام = یه شب هزار شب نمیشه


اعتکاف توی روستای ما.........

یکی از بچه ها تو اعتکافی که داخل مسجد روستامون گرفتیم بد جوری اخرین ساعات مریض شده بود زنگ زدن باباش اومد که اینو ببره به درمانگاه.......از اونجایی که میدونست با رفتن به بیرون مسجد اعتکافش بهم میخوره داشت گریه میکرد که منو نبرید ..... البته مسئولین اعتکاف اصرار داشتن بره بهتره که خدایی ناکرده حالش بدتر نشه ولی این نوجوون نرفت ........خداییش خیلی به حالش غبطه خوردم


اسلامی که وارونه شد!!!



صبح تا به شب از نشتن در مقابل ماهواره سیر نمی‌شوی، هنگام رفتن به بیرون از انواع آرایش‌ها استفاده می‌کنی.

آن‌قدر که کلاس گیتار برایت مهم است کلاس قرآن و فهم دینت برایت اهمیت ندارد و بعد می‌شنوی که آمار طلاق در ایران بالا، و کشورت دومین مصرف کننده مواد آرایشی در خاورمیانه است.[۱]

صدایت در می‌آ‌ید و می‌گویی: این چه دین و نظام اسلامی است که ما داریم، و از آن حمایت می‌کنیم ولی غافل هستی از اینکه تو  مدت‌هاست غربی شده‌ای و با اسلام زندگی نمی‌کنی و آنچه که امروز نصیبت می‌شود همان ثمره‌ای است که سال‌هاست نصیب غرب شده است.



مادر .............



دانشمندان میگن بدن انسان ظرفیت یا تحمل 45 واحد فشار یا درد رو داره......ولی یه مادر هنگام تولد نوزادش 57 واحد درد رو تحمل میکنه که خیلی عجیبه !!!!!یعنی یه چیزی تو مایه های این که بیست استخوان انسان در ان واحد بشکنه اینو من نمیگم از رادیو شنیدم برا سلامتی همه ی مادرای خودمون یه صلوات بفرستین