وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

پیشنهاد عجیب به لیونل مسی



یک منبع اسپانیایی اعلام کرد یک تیم اروپایی حاضر است برای خرید فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا، رقمی 4 برابر چیزی که رئال مادرید برای خرید گرث بیل از تاتنهام داد را بپردازد.
به گزارش فرهنگ نیوز ، خراردو مولینا، یکی از کارشناسان موسسه بازاریابی ورزشی «یورومریکاس» اسپانیا اعلام کرد در مطالعه‌ای که اخیراً توسط این موسسه صورت گرفته، ارزش لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی بارسلونا رقمی در حدود 400 میلیون یورو برآورد شده است.
 
مولینا در گفت‌وگو با رادیو اسپانیا با اشاره به جزئیات تحقیق 5 ساله‌ای که در خصوص بازاریابی ورزشی در اروپا صورت گرفته است، اظهار داشت: ارزش لیونل مسی 400 میلیون یورو است، چرا که تاثیر رسانه‌‌ای او 5 برابر شده است. برخی مطالعات ارزشی کمتر از این برای مسی تخمین زده‌اند و حتی رقم فسخ قرارداد او 250 میلیون یورو است اما به نظر ما این رقم با ارزش واقعی مسی فاصله زیادی دارد. این روزها بازیکنی با توانایی‌هایی که مسی دارد خیلی بیشتر از این‌ها می‌ارزد.
 
مولینا در ادامه ادعا کرد یک باشگاه اروپایی وجود دارد که حاضر است به اندازه رقم ارزش واقعی مسی، یعنی همان 400 میلیون یورو با او قرارداد ببندد. وی افزود: یک تیم هست که از حمایت مالی اسپانسری مانند دولت کشورش بهره می‌برد و حاضر است 400 میلیون یورو برای مسی بپردازد. 3 تیم اروپایی از ما خواسته‌اند که تحقیقی برای مشخص کردن ارزش واقعی لئو مسی ترتیب دهیم. نمی‌توانیم نام این 3 باشگاه را فاش کنیم، چون جزو مسائل محرمانه هستند اما صراحتاً اعلام می‌کنیم که تقاضای این 3 باشگاه برای تحلیل شرایط جهت جذب مسی بوده است.
منبع: تسنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.