وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

حمایت ساندرو راسل از مسی


رئیس باشگاه بارسلونا از مسی حمایت کرد


ساندرو راسل رئیس باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا اتهامات وارده به لیونل مسی مهاجم آرژانتینی تیمش را رد کرد و گفت از این بازیکن حمایت می کند.


راسل در کنفرانسی خبری گفت: من با او(مسی) و خانواده اش درباره این موضوع صحبت کرده ام و آنها با این موضوع به آرامی برخورد کرده اند. در باشگاه هم ما با این موضوع به آرامی برخورد کرده ایم و حمایت خود را از مسی اعلام می کنیم. ما از مسی پشتیبانی می کنیم زیرا شکی وجود ندارد که او در این موضوع بیگناه است.

وی درباره آینده حضور ویکتور والدز در بارسلونا گفت: مدیر برنامه های والدز به طور رسمی به ما گفت او قصد دارد که قراردادش را تمدید کند و بنابراین او در فصل آینده هم با ما خواهد بود.

راسل درباره احتمال پیوستن تیاگو سیلوا به بارسلونا گفت: او بازیکن تیمی خواهد بود که بتواند بهترین شرایط اقتصادی را برایش فراهم کند و فکر نمی کنم که تیمش او را بفروشد و این موضوع به خدمت درآوردن وی را مشکل کرده است.

رئیس بارسلونا درباره آینده حضور داوید سیلوا در این تیم هم گفت: او در بارسلونا خواهد ماند مگر اینکه ما حرف دیگری بزنیم. او تا فصل دیگر در تیم ما خواهد بود و ما باید مواظب او باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.