وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

مشکل احتمالی مسی با نیمار


کرویف: مسی و نیمار به مشکل می‌خورند


اسطوره فوتبال هلند و بارسلونا روزهای خوبی را برای نیمار پیش‌بینی نمی‌کند. او معتقد است که بین او و مسی مشکلاتی به وجود خواهد آمد.


نیمار، ستاره جوان تیم ملی فوتبال برزیل سرانجام پس از کش و قوس‌های زیاد به بارسلونا پیوست تا در کنار لیونل مسی زوج خط حمله آبی اناری‌ها را تشکیل دهد. این انتقال در حالی صورت گرفت که برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند دو مهاجم برجسته فوتبال جهان زوج خوبی در خط حمله تشکیل خواهند داد. با این حال برخی نیز معتقدند حضور دو فوق ستاره در یک تیم می‌تواند مشکل‌ساز شود، یکی از این افراد کرویف، رئیس افتخاری سابق باشگاه بارسلوناست.

به گزارش ایسنا ، یوهان کرویف ، اسطوره فوتبال هلند و بارسلونا آینده خوبی را برای نیمار پیش‌بینی نمی‌کند. او در گفت و گو با روزنامه‌ "مارکا" گفت: نیمار و مسی به خاطر اسپانسرهای مختلف به مشکل برخواهند خورد. قرارداد با دو شرکت بزرگ نایک و آدیداس مشکلاتی را این دو بازیکن به وجود خواهد آورد و بر روی آنها تاثیر خواهد گذاشت. همه درباره سازگاری نیمار با محیط جدید صحبت می‌کنند. باید به او زمان داد تا خودش را ثابت کند. نباید به او فشار آوریم.

سرمربی سابق بارسلونا درباره جنجال مالیاتی لیونل مسی این گونه واکنش نشان داد: آیا فکر می‌کنید بازیکنی همچون مسی در اندیشه فرار از مالیات است و به خاطر دو درصد مالیات خود را به دردسر می‌اندازد؟ حتی در صورت اثبات فرار مالیاتی، مسی مقصر نیست، بلکه باید مشاوران مالی او را سرزنش کرد. مسی بی گناه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.