وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

جام رمضان تو روستای درویش خیل

                                                  بنام خدا


سلام دوستان خیلی مخلصیم راسیاتش من زیاد اهل نوشتن و این حرفا نیستم امروز به چند مناسبت این متن کوتاه رو مینویسم اولین مناسبت اینه که من امروز 29 ساله شدم یعنی 12 مرداد تولد این داداش شماست بازم بگم خیلی مخلصیم واز این بابت هم خوشحالم هم ناراحت .....علت ناراحتیم اینه که این معشوقه ما بعد از عرض تبریک به مناسبت سالروز تولد حقیر سریع زد تو برجک ما و فرمود که راستی اقا میثم داری پیر میشیا الغرض گفتم تا متوجه شید که ما امروز تولدمون بود ..............نکته بعدی اینکه من ساکن یه روستا تو شهر بابل هستم (روستای درویش خیل..... مرزون اباد)روستایی حدود 350 خانوار که به شهر چسبیده و تمام امکانات رفاهی شهر رو هم داره ما همه ساله تو ماه مبارک رمضون یه جام فوتبال میزاریم در حد لالیگا امسال هم گذاشتیم 12 تا تیم شد پیشکسوتهای ما از من به عنوان تنها جوون تیمشون دعوت کردن تا بینشون بازی کنم منم کلی حال کردم و عین عقده ای ها قبول کردم البته داخل پرانتز اینو هم بگم چند تا در خواست دیگه هم از تیمهای دیگه داشتم ولی نرفتم خلاصه در عین ناباوری که دیگران و خودمون داشتیم از مرحله گروهی صعود کردیم اونم با عنوان تیم اول ....لازم به ذکره دو گروه شش تیمی بودیم و از هر گروه سه تیم صعود میکنن اخ خسته شدم بس که نوشتم خلاصش کنم امشب یه بازی سر نوشت ساز داریم که اگه بزنیم ایشالله جزء4 تا تیم شدنمون حتمیه خلاصه اینکه دعا کنید نامردید اگه دعا نکنیداینم عکس منو اقا مهدی

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 13 مرداد 1392 ساعت 18:54 http://www.nahs.blogfa.com

سلام.دوازده مرداد تولدت بود؟ |: نمیدونستم |: تولدت مبارک...راستی وبت لینکه ها.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.