وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

یک نماینده مجلس واقعا عاشق!!!!

 به نقل از جام، داریوش قنبری نماینده دو دوره قبلی ایلام در مجلس شورای اسلامی در حالی که همچنان بعد از فوت همسرش تنهاست، در کنار قبر همسرش، برای خودش نیز، قبری را تدارک دیده است تا اگر روزگاری عزم سفر به دیار آخرت داشت، در کنار همسرش آرام یابد.
 


قنبری سنگ قبر خود را نیز آماده کرده و بر روی آرامگاه همسرش، عکسی از وی، به همراه نوشته ای عاشقانه، نقش بسته است: حتی مرگ نیز مارا از هم جدا نخواهد کرد.
 


میترا نادی نصاری، همسر قنبری در شهر ایلام به خاک سپرده شده است.

وی روز پنج شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۱در اثر عوارض ناشی از بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.



فرهنگ نیوز

نظرات 3 + ارسال نظر
هیلدا یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 00:34 http://successgirl7.blogsky.com


عجیییبه
نماینده مجلس
عشق
قبر
همسر

زهره سادات یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 00:02 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام دوست خوب
خدا رحمتش کنه. متاثر شدم.
به روزم. در پناه خدا باشید

دمدمی شنبه 26 مرداد 1392 ساعت 23:10 http://daam.blogsky.com

اول در مورد میرحسین، و پیش از دفاع از میرحسین! هر حرف و هر کار میرحسین قابل دفاع نیست مثل سایر انسانها. اما در مورد حوادث 88 فکر می کنم سیکل بی نظمی بعد از حمله به دانشجویان شروع شد... این سیکل را دانشجویان شورع نکردند پس میرحسین حرف درستی زده بود. دقیقا همین اتفاق در سال 88 هم انجام شد، توجه بفرمایید سیکل عدم تمکین به قانون از کجا شروع شد. بنده نیازی نمی بینم پرونده 88 و تقلب باز شود، خیر از آن نصیب کسی و کشور نمی شود. البته آنچه در بلاگ نوشتم روشن بود در مورد وزیر کشور و و سایر چیزهایی که ذکر شد و نیازی به بیان مجدد نیست.
آقای روحانی نگفتند اصلاح طلب اند اما رفتار و گفتارشان آنچه روشن است با آن اهداف می خورد شما بگو اصلا محافظه کار هستند جدلی بر سر عناوین نیست. همانطور که مثلا مهندس بازرگان از مصلحان پیش و بعد از انقلاب بود اما هیچگاه کسی از او به عنوان اصلاح طلب یاد نمی کند.
سپاس از توجه شما به یادداشت های جسته و گریخته ی ما.

ممنون که بهم سر زدی به خدا حرفهای زیادی پشت این ماجرا بود که من خودم دیدم کاش حوصلش بود که میگفتم چه جوری جوونهای پاک مملکت رو به بازی گرفتن دوست با دوست برادر با برادر رو دشمن کردند

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.