وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

شاه اسماعیل صفوی تنها پادشاهی که مقام معظم رهبری برای او طلب مغفرت کرد

حجت‌الاسلام ادیب یزدی با اشاره به اینکه مدل حکومتی «شاه اسماعیل» با بقیه پادشاهان فرق دارد، گفت: تنها پادشاهی که رهبر معظم انقلاب برایش طلب مغفرت کرده، مرحوم شاه اسماعیل صفوی است.

به گزارش جهان به نقل از عقیق، حجت الاسلام ادیب یزدی در مراسمی که به مناسبت سالروز تخریب قبور بقیع- هشتم شوال- برگزار شد به بیان نکاتی در ارتباط با نحوه تخریب این قبور و هدف از این عمل خبیثانه پرداخت که در ادامه گزیده ای از سخنان وی را می خوانید:

* دورانی بود که ارتش عثمانی قدرت فراوانی پیدا کرده و مناطق وسیعی از اروپا و دیگر کشورها را تصرف کرده بود. در همین دوران دولت عثمانی به فرمانروایی شاه سلطان سلیم به سمت ایران لشکر کشی کرد و حاکم آن دوره ایران شاه اسماعیل بود. درگیری ایران و دولت عثمانی در منطقه شمال غرب کشور رخ داد و البته جنگی نابرابر؛ لشکریان عثمانی قریب به ۴۰۰ هزار نفر و لشکریان ایران دقیقا ۲۷۵۳۶ نفر بودند که تا آخرین نفر هم کشته شدند.

** تنها پادشاهی که رهبر انقلاب برایش طلب مغفرت کرد

* بنده نکته ای درباره شاه اسماعیل عرض کنم خدمت دوستان؛ من نه شاه دوست هستم و نه با سلطنت موافقم، با پادشاهی و شاهنشاهی نیز مخالفم و در این ارتباط سخنرانی ها و مبارزات بنده در قبل از انقلاب تایید این مطلب است اما باید بگویم مدل شاه اسماعیل با بقیه فرق دارد. تنها پادشاهی که رهبر معظم انقلاب برایش طلب مغفرت کرده مرحوم شاه اسماعیل است.

* در میان لشکریان ایران در جنگ علیه عثمانی ها مجتهدی بود به نام ملاحسین شبستری. او در میانه جنگ از شاه اسماعیل درخواست کرد که شخص شاه دیگر در میدان نماند و به ایران برگردد زیرا با کشته شدن همه و ازجمله شاه ایران، سلطان سلیم دیگر ایرانی را باقی نخواهد گذاشت و همه جا را ویران خواهد کرد و شاه اسماعیل بر خلاف میل باطنی پذیرفت.

** بالاترین شعار ایرانیان در جنگ چالدران "حیدر مدد" بود

* از این جنگ ها و رشادت های ایرانیان فراوان است. برای مثال در جنگ چالدران بالاترین شعار ایرانیان "حیدر مدد" بود که به دشمن درسی فراموش نشدنی داد. توصیه من به جوانان این مرز و بوم و به ویژه هیاتی های ساکن تهران و بالاخص اعضای هیات منتظران حضرت ولیعصر(عج) این است که تاریخ اسلام را مطالعه کنند. کتاب "جنگ چالدران" را تهیه کرده و مطالعه کنید. جوان هیاتی و آن هم در این هیات که اکثرا دانشجو هستند باید دارای سواد مفید باشد و از جمله آن سواد تاریخی است.

* به هر حال عثمانی ها بر مناطق گوناگونی از جمله مکه و مدینه تسلط پیدا کرده بودند. ۹۰ سال پیش در سال ۱۳۴۴ هجری قمری، آل سعود با کمک استعمار انگلیس لشکرش را تجهیز کرده و به عثمانی ها حمله کرد و آنان را شکست داد. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که در آن سال ها دیگر عثمانی قدرت سابق خود را نداشته و به شدت ضعیف شده بود.

** تخریب قبور؛ اولین اقدام آل سعود پس از به قدرت رسیدن

* آل سعود به محض تصرف مکه و مدینه، اولین اقدامی که انجام داد تخریب قبور متبرکه انبیاء و اولیای خدا بود. قبور افراد بزرگواری چون اسماعیل فرزند امام صادق(ع)، آمنه مادر و عبدالله پدر پیامبر(ص)، چهار امام شیعیان، ابوذر صحابه پیامبر(ص)، قاسم و طیب و طاهر، سه پسر پیامبر اسلام و دیگر اماکن مقدس تخریب شد. نکته جالب اینجاست که این قبور غالبا توسط ایرانی ها از جمله حمزه میرزا از فرزندان ناصرالدین شاه ساخته و یا تکمیل شده بود.

* هدف آل سعود از این جنایت از بین بردن شیعه در ظاهر و باطن ملت ها بود. خبر تخریب بقیع که به ملت ایران رسید کشور یکپارچه در عزا فرو رفت و موضع گیری های تندی علیه دولت عربستان در قبال آن حرکت خبیثانه رخ داد. از جمله آن می توان به اولتیماتوم رضاشاه به عربستان، قطع رابطه ایران و عربستان و تعطیلی اعزام کاروان به حج به مدت ۷ سال اشاره کرد.

* هدف ما از هشتم شوال دفاع از دیوار و چند تکه خشت نیست، ما از مظلومیت اهل بیت دفاع می کنیم و زشتی این عمل آل سعود و وهابیت را بر ملا خواهیم کرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
سیدتقوی پنج‌شنبه 31 مرداد 1392 ساعت 11:12 http://seyed332ht.blogfa.com

ایت الله مصباح زشت ترین توهین ها را روزی به رییس جمهور و روز دیگر به آقای مشایی نثار کردند !

مریدان ایشان به جهت بیان (( مطهری زمان )) از سمت رهبری، سخنان ایشان را حجت دانسته و آتشبار فحاشی های خود را به سمت دولتیان کلید زدند !
افرادی که ادعای ولایتمداری داشتند، چنان با استناد بر عقاید آیت الله مصباح بر دولت خدمتگزار هجمه های خود را آغاز کردند که گویی جایگاه ولایت را با ایشان تعویض کرده اند !

از که بگویم ؟ از مهدی طائب که با تفسیر و تحلیلهای خود در مورد اجنه و سحر و جادو ، انسان را به داشتن جنون در وجودشان به شک میاندازد ؟
یا از حسین فدایی ، ذوالنور ، نبویان و ... بگویم که اکثریتشان تهمت های خود را به سخنان جناب علامه مصباح استناد میکنند !
در حالیکه تمامی ادعاها و دشنامهای آیت الله مصباح نسبت به رییس جمهور و اسفندیار رحیم مشایی بر طبق مسموعات و ندیده ها بوده !!!!!

سلام سید عزیز توهین ها ؟؟؟فحاشی؟؟؟ خیلی تند میری بابا؟هیچ توهینی اقای مصباح و امثال اقایون نبویان و رسایی به مشایی و حلقه انحرافیش نکردن ؟؟؟فقط گفتن نباید راجع به مسایلی که دربارش اطلاعی نداری اظهار نظر نکنی مثل حوزه دین ... یا مسئله اسراییل.... امام زمان و یا شعیب ابن صالح خوندن احمدی نژاد و از این حرفا....من خودم رو یه احمدی نژادی میدونم و مخلصشم هستم مشکل شما اینه که امثال ایت الله مصباح رو نشناختین چرا پس همین اقای مصباح اول کار از ایشون حمایت کرده بود ؟؟؟ایشون رو با سیاسیون قیاس میکنید در صورتی که ایشون تو وهله اول یه مرد با تقوا و ولایتمداره .......با خیلی از اصلاح طلبها تا حالا بحث داشتم ولی با دوستان اقای مشایی اولین باره یاد این شعر حافظ میوفتم که میگه (جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه ***چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند)

zahra چهارشنبه 30 مرداد 1392 ساعت 23:54 http://www.newdentistry.blogfa.com

سلام ممنون به وبلاگم سر زدین .من از طریق وبلاگ خاطرات یاسین(خواهر زادم) با وبلاگ مفید شما آشنا شدم و سر میزنم ممنون

سلام باعث افتخاره

آنلاین فرم سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 23:13 http://www.onlineforms.ir

سلام من مهرتاش هستم مدیر و طراح سایت آنلاین فرم
دیدم خیلیا نیاز دارند واسه بلاگ هاشون فرم های آنلاین بسازند برای ارتباط با مخاطب، فروش ، سفارش ، نظر سنجی و ... هر چی بخاند
اومدم یه سایت زدم کارتونو راه بندازم. که خیلی راحت با سلیقه خودتون فرم آنلاین بسازید تند و تند.
نه برنامه نویسی میخاد نه قالبسازی نه سایت نه هاست. همه چی تو خودش هست. (پلن رایگان هم داره :) )
این نرم افزار که امسال راه اندازی شده "سامانه فرم ساز تحت وب" نام داره و میتونید در آدرس
http://www.onlineforms.ir
ببینید و به رایگان عضو شوید و فرم هاتون رو بسازید
اینم یکسری نمونه فرم که با اون ساختم

نمونه فرم نظر سنجی همایش : http://onlineforms.ir/Forms/samples/16
فرم نظر سنجی محصولات کارخانه : http://onlineforms.ir/Forms/samples/18
فرم تقاضای مرخصی : http://onlineforms.ir/Forms/samples/17
نمونه فرم استخدام : http://onlineforms.ir/Forms/samples/15
فرم رضایت مشتری : http://onlineforms.ir/Forms/samples/19

فیلم آموزشی ساخت فرم:
http://www.aparat.com/v/WxvD2

امیدوارم برای همه مفید باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.