وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

گرت بیل در هر دقیقه چقدر دست مزد میگیرد

هافبک جدید رئال مادرید طی 6 سال آینده دستمزد گزافی در این تیم دریافت خواهد کرد.


 گرت بیل با امضای قراردادی 6 ساله به ارزش 85.3 میلیون پوند از تاتنهام انگلیس راهی رئال مادرید اسپانیا شد.

به گزارش فارس، او با این قرارداد بدل به گران‌قیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد. پیش از او کریستیانو رونالدو این عنوان را در اختیار داشت که در سال 2009 با 80 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادرید منتقل شده بود.

دستمزد سالیانه گرت بیل پانزده میلیون و ششصد هزار پوند است. او با این درآمد در میان پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در دنیا قرار می‌گیرد.

در زیر به میزان دستمزد او در هر دقیقه، روز، هفته، ماه و سال اشاره می‌شود:

دستمزد سالیانه: 15 میلیون و 600 هزار پوند

دستمزد ماهیانه: یک میلیون و 200 هزار پوند

دستمزد هفتگی: 300 هزار پوند

دستمزد روزانه: 42 هزار و 857 پوند

دستمزد دقیقه‌ای: 34 پوند
دوستان مزنه پوند دستم نیست ولی فک کنم خیلی میشه مگه نه؟؟؟

نظرات 2 + ارسال نظر
No12 دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:43 http://Footballbanooshomalgharb.blogsky.com

سلام خوبی
من یه سوال داشتم من هرکاری میکنم با ابزار عکس نمیتونم عکس رو تو نوشته هام بذارم میخوام مثل مال تو نوشته هام بیاد کنار عکسم
حالا یا ایراد از کار منه یا نمیدونم
من عکسم رو تو پیکوفایل آپ میکنم میذارم پیش نمایش هم میزنم عکس رو نشون میده اما وقتی میزنم ثبت نمیاد
حالا باید چیکار کنم؟

سلام مخلصیم::من با پیکو فایل هیچ وقت اپلود نمیکنم اپلود سنتر های دیگه رو امتحان کن شاید جواب بده در ضمن با پیکو فایل هم امتحان کردم مشکلی نداشت راستی مرورگر هم فک کنم تاثیر داره من فایر فاکس دارم با فایر فاکس یا گوگل کروم امتحان کن ببین درست میشه یا نه؟؟؟یا علی

link دوشنبه 11 شهریور 1392 ساعت 18:30 http://alilink.tk

http://www.20tools.com/automatic-link/sendlink.php?id=5958سلام گلم شماازطریق لینک بالاباماتبادل لینک کنید

تو لینک هاتون اسم رئال مادرید پیدا شد من و این ابمون تو یه جوب نمیره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.