وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

طرفداران بارسا کینه ای ترین هواداران دنیا



"تماشاگران بارسا کینه‌ای ترین تماشاگرانی هستند که تا الان دیده‌ام. رفتار آنها جوانمردانه نبود" این سخنانی است که فیگو پس از سالها درباره شب تلخش در نوکمپ بر زبان آورد.


لوئیس فیگو، کاپیتان سابق بارسلونا با پیوستن به رئال مادرید خشم آبی اناری‌ها را برانگیخت و جنجال ساز ظاهر شد.

به نقل از ایسناف آبی اناری‌ها هیچ گاه نتوانستند کاپیتان محبوب خود را ببخشند، تا جایی که وقتی فیگو برای نخستین بار با پیراهن رئال به نوکمپ آمد با کله خوک از او پذیرایی کردند تا نشان دهند هیچگاه او را نخواهند بخشید.

فیگو پس از سال‌ها نقبی در تاریخ زد و دوباره به سخن گفتن درباره آن حادثه پرداخت تا به نوعی هواداران آبی اناری‌ها را خشمگین کند.

ستاره پرتغالی سابق رئال مادرید در گفت و گویی که با روزنامه‌ "سنترال" اسپانیا داشت، گفت: در آن شب بسیار نگران بودم. اطمینان داشتم که حاضران در ورزشگاه رفتار خوبی با من نخواهند داشت. تماشاگران بارسا کینه‌ای ترین تماشاگرانی هستند که تا الان دیده‌ام. در ایتالیا هم به میدان رفته‌ام، ولی هیچ گاه با چنین تماشاگرانی برخورد نکردم. آنها پیوستن من به رئال مادرید را پایان جهان می‌دانستند. در آن شب با کله خوک از من پذیرایی کردند، اما قسم می خورم که آن صحنه را ندیدم. تنها بعدها در تلویزیون متوجه شدم که به طرف من کله خوک پرتاب کردند. نمی‌دانم چگونه توانسته بودند که کله خوک را به ورزشگاه بیاورند به هرحال رفتار آنها جوانمردانه نبود.

او با حالت شوخی، گفت: اگر کله خوک را می‌دیدم قسمتی از آن را به خانه می بردم، چرا که اشتها آور است.

فیگو پس از پنج سال حضور موفق در بارسلونا از این تیم جدا شد و در ژوئیه 2000 با 67 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست.(ولی انصافا حقش بود مگه این اقا از حساسیت بین این دو تا تیم خبر نداشت ..........مخلصیم در حد 4 تا توپ طلا)

نظرات 1 + ارسال نظر
نسیم جمعه 5 مهر 1392 ساعت 17:03 http://link.carlo.ir

سلام باهام تبادل لینک می کنی؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.