وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

جوابیه کیهان به یانکی ها

کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: مگر دولتمردان آمریکا نمی‌خواستند به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند؟ ولی دولت فدرال تعطیل شد و ضربه سختی دریافت کردند.

گفتم: چه عرض کنم؟!

گفت: مگر قرار نبود با تحریم‌های اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران را فلج کنند؟ اما، امروزه اقتصاد آمریکا با 17 هزار میلیارد دلار بدهی غیرقابل پرداخت فلج شده است.

گفتم: باز هم چه عرض کنم؟!

گفت: مگر «جو بایدن» نگفته بود که پروژه دقیقی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده‌ایم؟ این چه پروژه دقیقی بود که خودشان را به دست و پا زدن انداخته است؟!

گفتم: یارو رفته بود سوراخ لایه اُزن را بدوزد ولی دیگر برنگشت. تحقیق کردند و متوجه شدند سوراخ لایه اُزن را از بیرون لایه دوخته و خودش آن طرف لایه گیر افتاده!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.