عده ای حرف حق زدند اما *** ظاهرا حرف ها دو پهلو بود //
در شب حادثه فرا روی مرگ ***ذکر احلی من العسل شرط است//
در پی باغبان دوان بودن *** با گل زخم در بدن شرط است //
یعنی اینجا زبیر هم باشی *** امتحان در صف جمل شرط است //
کن دعا عاقبت به خیر شویم *** نکند طلحه و زبیر شویم
ادامه...
سلام. شما هم وبلاگ جالبی دارین.اما من این ماجرا را درست متوجه نشدم.خب خدا موتونست از اول بدون دارو موسی را درمان کند،چرا گیاه را سبب قرار داد؟
پس اینکه خدا همه موجودات را برای هدفی خلق کرده و هر موجودی خواصی داره اینجا بی معنی میشه!
سلام خیلی مخلصیم نه دیگه منظور اینه که اتفاقا همه اینها رو از جانب خدا بدونیم یعنی حضرت موسی نباید اون لحظه حتی یک لحظه از خدا که خالق اثر اون داروست غافل میشدالبته این درجه فقط برای اولیا و پیغمبرانه وگرنه ما که همینجوریش غافلیم شاید بخوریم و جواب هم بده ولی چون خدا از اولیا حتی ترک اولی رو هم انتظار نداره اثر شفا بخشی دارو رو گرفت تا بفهمه که حتی یه لحظه نباید از خالق اون گیاه غافل شد لپ مطلب اینکه موقع استفاده از هر نعمتی از بوجود اورنده اون نعمت غافل نشیم ........
سلام. شما هم وبلاگ جالبی دارین.اما من این ماجرا را درست متوجه نشدم.خب خدا موتونست از اول بدون دارو موسی را درمان کند،چرا گیاه را سبب قرار داد؟
پس اینکه خدا همه موجودات را برای هدفی خلق کرده و هر موجودی خواصی داره اینجا بی معنی میشه!
سلام خیلی مخلصیم نه دیگه منظور اینه که اتفاقا همه اینها رو از جانب خدا بدونیم یعنی حضرت موسی نباید اون لحظه حتی یک لحظه از خدا که خالق اثر اون داروست غافل میشدالبته این درجه فقط برای اولیا و پیغمبرانه وگرنه ما که همینجوریش غافلیم شاید بخوریم و جواب هم بده ولی چون خدا از اولیا حتی ترک اولی رو هم انتظار نداره اثر شفا بخشی دارو رو گرفت تا بفهمه که حتی یه لحظه نباید از خالق اون گیاه غافل شد لپ مطلب اینکه موقع استفاده از هر نعمتی از بوجود اورنده اون نعمت غافل نشیم ........