وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

تقدیم به بانوان مقدس

تقدیم به بانوان مقدس
.
.
.
.
.
چـــــــــــــــادر من ، لباس متهمان در دادگاه یا در زندان نیست ...
چادر من ، برای نشان دادن فقر در سریال ها و فیلم ها نیست ...
چــــــــــــــادر من ، فقط برای رفـــتـــن بــه اماکن زیارتی نیست ...
""""چــــــــــــــادر من ، تــــــــــاج بـــــــنــــــدگی مـــــن است ...""""
{{بُگذار به چادُرت پیله کنند مُدام ، به پَـروانه شُدَنَت می ارزد ...}}
.............
تقدیم به بانوان مقدس
.
.
.
.
.
چـــــــــــــــادر من ، لباس متهمان در دادگاه یا در زندان نیست ...
چادر من ، برای نشان دادن فقر در سریال ها و فیلم ها نیست ...
چــــــــــــــادر من ، فقط برای رفـــتـــن بــه اماکن زیارتی نیست ...

نظرات 1 + ارسال نظر
زهره سادات سه‌شنبه 30 مهر 1392 ساعت 14:31 http://mahfele-khial.blogsky.com

سلام
گرچه من خودم مدتیه چادر نمی پوشم ولی خیلی خیلی قشنگ بود. واقعا لذت بردم. ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.