وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

خدا حافظی کوروش باقری از مربی گری تیم ملی




به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، کوروش باقری پس از کسب عنوان سومی جهان توسط تیم وزنه‌برداری ایران از سمت خود استعفا داد.


باقری پس از کسب مقام سومی تیم ملی وزنه برداری در رقابتهای جهانی لهستان که برای دومین بار در طول تاریخ به دست می آمد گفت: از اینکه بچه‌ها در این سالها من را در اردوها تحمل کردند متشکرم اما دیگر نمی‌توانم در وزنه‌برداری بمانم. از رضازاده که بدون کوچک‌ترین مشکلی من را تحمل کرد تشکر می‌کنم و از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم ممنون هستم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران تأکید کرد: من دیگر سرمربی تیم ملی نیستم و رسماً کناره گیری‌ام را اعلام کردم. برای نفرات جدید نیز آرزوی موفقیت دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.