وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

سب بلاتر از باشگاه رئال مادرید و رونالدو عذر خواهی کرد





رئیس فیفا از اعضای باشگاه رئال مادرید به خاطر اظهارنظر جنجالی اخیر خود درباره کریستیانو رونالدو پوزش خواست.

به گزارش فرهنگ نیوز ، به دنبال واکنش فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید به اظهارات جنجالی اخیر سپ بلاتر در خصوص کریستیانو رونالدو و نامه‌ای اعتراض آمیزی که او به فیفا فرستاد، رئیس فیفا بابت توصیفی که برای ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها به کار برد از رئیس و اعضای این باشگاه پوزش خواست.

بلاتر روز گذشته رونالدو را بازیکنی دانست که بیش از دیگر بازیکنان وقت خود را در آرایشگاه‌ها صرف می‌کند که این اظهارنظر او با واکنش فلورنتیو پرس و ارسال نامه‌ای از جانب وی به فیفا همراه بود.

در واکنش به این ماجرا، بلاتر نیز نامه‌ای به رئیس رئال مادرید ارسال و در آن به شفاف‌سازی در خصوص اظهارات خود و همچنین عذرخواهی بابت سوء تفاهم به وجود آمده پرداخت. در این نامه آمده است:

رئیس محترم باشگاه رئال مادرید
من نامه شما را دریافت کردم و با خواندن محتوای آن متعجب شدم. اول از همه باید به این موضوع اشاره کنم در مراسمی که جمعه هفته گذشته در دانشگاه آکسفورد انگلیس برگزار شد، هیچ بحثی در خصوص شانس و احتمال رسیدن توپ طلای فیفا به بازیکنی خاص مطرح نشد. من در پایان سخنرانی‌ام و در پاسخ به سوالی در خصوص لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، مجری برنامه از من خواست از میان این 2 نفر یکی را انتخاب کنم و در آن زمان با توجه به اینکه گفته بودم مسی از آن دسته پسرهایی است که هر مادری دوست دارد یکی از آنها را داشته باشد، در نهایت اسم او را بردم. با این حال مایلم این موضوع را کاملاً روشن کنم که به عقیده من کریستیانو رونالدو هم در همان سطحی قرار دارد که مسی است و هر دوی آنها به نوبه خود بازیکنانی خارق العاده هستند.

متاسفم که این اتفاق در مراسم دانشگاه سبب شد شما تا این حد اندوهگین شوید و از این بابت می‌خواهم عذرخواهی کنم. من هرگز قصد نداشتم که کسی را برنجانم یا به باشگاه رئال مادرید یا یکی از بازیکنان و هواداران آن بی‌احترامی کنم، نه تنها به این دلیل که رئال مادرید که یکی از باشگاه‌های بنیان‌گذار فیفا است بلکه به خاطر اینکه خودم همیشه بازی‌‌هایش را دنبال کرده‌ام و از کودکی جزو کسانی بوده‌ام که آن را تحسین کرده‌اند.

با کمال احترام
ژوزف بلاتر 

پاسخ بلاتر به فلورنتینو پرس در راستای ارسال نامه‌ای بود که از سوی رئیس کهکشانی‌ها صورت گرفت و در آن عنوان شده بود که رئیس فیفا با اظهارات خود در خصوص شانس رونالدو برای کسب توپ طلای فیفا باعث ناراحتی تمامی اعضای خانواده رئال مادرید شده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
GOLi پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 14:13 http://mokhatabekhamoosh.blogfa.com

بایدم اینکارو میکرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.