وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد
وبلاگ یک مرزون آبادی

وبلاگ یک مرزون آبادی

این وبلاگ با هدف تعامل بین هم وطنان راه اندازی شد

بیچاره لیوان!!!



دانش‌آموزی می‌گفت هر وقت پای من به لیوان آب می‌خورد پدرم می‌گوید مگه لیوان به این بزرگی را نمی‌بینی؟ ولی هر وقت پای خودش به لیوان می‌خورد و آب روی فرش پخش می‌شود با عصبانیت می‌گوید؛ اینجا، جای لیوان گذاشتن است؟!
 

به گزارش فرهنگ نیوز، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود در مطلب طنزی نوشت:

گفت: برخی از دولتمردان کنونی به جای این که دستاوردهای خود را به مردم ارائه بدهند، دولت قبلی را زیر سؤال می‌برند.
گفتم: خب! دولت قبلی که خالی از ضعف نبوده است.
گفت: آره! ولی خدمات بسیار زیادی هم داشته است و مخصوصا کارهای عمرانی دولت نهم کم‌نظیر و در مواردی بی‌نظیر بوده است، اگر ضعف‌ها را می‌گویند باید به نقاط قوت و خدمات هم اشاره کنند.
گفتم: چه عرض کنم؟! دانش‌آموزی می‌گفت هر وقت پای من به لیوان آب می‌خورد پدرم می‌گوید مگه لیوان به این بزرگی را نمی‌بینی؟ ولی هر وقت پای خودش به لیوان می‌خورد و آب روی فرش پخش می‌شود با عصبانیت می‌گوید؛ اینجا، جای لیوان گذاشتن است؟!


فرهنگ نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.